Forside » Amatør Radio » ANTENNETUNER » mAT Antennetuner » MAT-705 Min konto  | Indkøbskurv |  Til kassen   
  Facebook  
 
 
     
  Valuta  
 
 
     
  Indkøbskurv
flere
 
0 vare
 
     
  Varegrupper  
 
 
     
 
 

MAT-705 Antennetuner

Varenr.: MAT-705

MAT-705 Antennetuner
MAT-705 Antennetuner
MAT-705 Antennetuner
MAT-705 Antennetuner
DKK 2.275,00 

Antal:





Kompakt antenne tuner til HF-antenner, Kan bruges på Icom IC-705 Mfl.

MAT-705 Antennetuner frekvensområde går fra 1,8 til 54 MHz. Uanset om det er en lodret, en dipol eller en retningsbestemt antenne - MAT-705 vil indstille den. Vær opmærksom på ekstremt lavt strømforbrug.

MAT-705 betjenes med et 9V-blokbatteri, så det ikke fylder radioens strømforsyning! Tunerens relæer er bi-stabile, dvs. de trækker ikke længere strøm efter skift. Og hvis frekvensen ikke ændres i løbet af de næste par minutter, kan MAT-705 også slukkes helt, den fundne indstilling bevares af det bistabile relæ. Når indstillingerne er fundet, husker den lille tuner dem automatisk; maks. 16.000 hukommelsespladser tilgængelige. Dette fremskynder afstemningsprocessen enormt.

Driften er fuldautomatisk, hvis dette er indstillet i henhold til radiomenuen, se betjeningsvejledningen (Tune on PTT). Det krævede kontrolkabel er inkluderet. Det medfølgende 9V-blokbatteri varer i flere dage eller uger, afhængigt af brugen. MAT-705 tuneren er anbragt i et robust aluminiumshus, så det er fantastisk at rejse med IC-705.
Størrelsen er kun BxHxD : 14 x 7 x 3 cm
Vægt 0.25Kg
Max Effekt: 30Watt

Forbindelser: 2x BNC-stik, 3,5 mm kontrolkabel

Skærme: 2x LED (Power, Activity / Tune)

Strømforsyning: Internt batteri, 9V


 
 
  Tilbud
flere
 
Telecom AV-1-KM-A-735 Alinco Håndfri Kit
Telecom AV-1-KM-A-735 Alinco Håndfri Kit
DKK 399,00 
DKK 350,00 

Se fragtpriser
 
     
  Betalingskort  
 
Vi modtager:

Dankort VISA 
VISA Electron Mastercard 
JCB 
 
     
  Information  
 
Kontakt BM-Radio.dk
Om BM-Radio.dk
Firma profil
Fragt og levering
Reklame Spot
NyhedsBrev
At handle hos os
e-mærket
Cookies
Betingelser