Forside » Amatør Radio » ANTENNER » HF Antenner » Balun » 11370.01 Min konto  | Indkøbskurv |  Til kassen   
  Valuta  
 
 
     
  Indkøbskurv
flere
 
0 vare
 
     
  Varegrupper  
 
 
     
 
 

MTFT Magnetic Balun

Varenr.: 11370.01

MTFT Magnetic Balun
DKK 740,00 

Antal:

 

 

 

Vejrbestandige version til mast montering Vær på luften med blot nogle meter wire!
Kan bruges wit hreduced efiiciency op til 150 MHzPrinciple drift:
Sædvanlige interne tunere eller ekstern tuner kun har en begrænset impedans rækkevidde. Matchning af en kort ledning (kort i forhold til bølgelængden) med det høje impedans er normalt ikke mulig.
Yderligere wiren er normalt udendørs, tuneren sidder i det lille skur, men wiren ikke kan connectied at tuneren med en coax-feed ... Her en wire-tuner som SGC produkter vil hjælpe - til en pris!. Men der er en mere økonomisk alternative.The MTFT er en modstand transformer Vid ha forholdet 1:10. Det reducerer den ekstremt høje impedans af en kort wrie til en række, der kan matches med en normal tuner. Det balun skal bruges lige ved antennen, skal du ikke bruge coax for at fodre wire.
Den MTFT derefter forbundet med en coax til tuner, de stålwirer på denne linje er normalt under 3:1, tab ved resonant bølger er low.The kræves wire længde bør være mindst 6m. Jordforbindelse er god, conenct jorden med en klemme til jorden af PL stikket, ikke at det isolerede tilfælde. Hvis der ikke grund kan bruges på balun mindst transceiver skal have jordforbindelse. Hvis nødvendigt, brug en fælles mode filter lige under balun. I stedet for en jordforbindelse en Modvægt kan used.F6JSZ installeret en 20m lang Windom, fodres med MTFT til en tredjedel fra slutningen, 20m lokke til riggen. Han skriver på fransk "CQ", at han havde en SWR bedre end 1,5:1 på alle amatørbands, og ikke kræver en tuner.
Men MTFT kan ikke kun bruges med en wire, men med alle metalgenstand - vandrør, regn rør eller CB antenner (fjern matching elemens af antennen før brug).
Den MTFT er et fremragende redskab til at experiemntal amatør ...
Selvfølgelig MTFT kan bruges til transmission, max. effektbelastningen er 100W PEP.For kortbølget lyttere den MTFT er en ideel tilbehør: en enkelt ledning forbundet til verden bandet modtageren er meget dårligt matcher, hvilket resulterer i kun middelmådig effektivitet. Med MTFT kampen er væsentligt forbedret. En yderligere matchende enhed er ikke påkrævet

 
  Kunder der har købt dette produkt har også købt  
 
UHF HAN TIL AIRCELL-7
UHF HAN TIL AIRCELL-7
BNC HAN TIL AIRCELL-7
BNC HAN TIL AIRCELL-7
 
 
     
  Tilbud
flere
 
VU+ SOLO SE V2 1X DVB-S2 DUAL TUNER LINUX RECEIVER FULL HD 1080P
VU+ SOLO SE V2 1X DVB-S2 DUAL TUNER LINUX RECEIVER FULL HD 1080P
DKK 1.599,00 
DKK 1.499,00 

Se fragtpriser
 
     
  Betalingskort  
Dankort E-Dankort VISA VISA Electron Mastercard JCB 
 
Vi modtager:




 
     
  Information  
 
Kontakt BM-Radio.dk
Om BM-Radio.dk
Firma profil
Fragt og levering
Reklame Spot
NyhedsBrev
At handle hos os
e-mærket
Cookies
Betingelser